Ο λογαριασμός σας μπορεί να αποκλειστεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Παραβιάσατε κάποιο κανονισμό, και ένας διαχειριστής απενεργοποίησε τον λογαριασμό σας χειροκίνητα
- Το email που έχετε καταχωρημένο δεν ειναι ενεργό, και το σύστημα απενεργοποίησε τον λογαριασμό σας αυτόματα.
Στη περίπτωση της παραβίασης κανονισμού και του χειροκίνητου αποκλεισμού, δεν υπάρχει τυπικά η δυνατότητα να ενεργοποιηθεί και πάλι ο λογαριασμός σας. Ο αποκλεισμός είναι τελικός.
Στη περίπτωση που έχετε μη-ενεργό email στον λογαριασμό σας και ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί αυτόματα, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας βοηθήσουμε να ενημερώσετε τον λογαριασμό με ένα έγκυρο email ώστε να ενεργοποιηθεί. Κάθε λογαριασμός απαιτεί ένα έγκυρο-ενεργό email.